متن مقاله

اولین شرکت در بهره برداری از شیوه پرداخت غیر تماسی در ایران

زمان درج: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ [۱۷:۲۴:۰۶] - زمان ويرايش: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ [۱۰:۱۷:۱۹] - بازديد: ۱,۰۶۰

ایران کیش استانداردهای اجرایی و تامینی پروژه کهربا TAP AND GO را برای نخستین بار در ایران از طریق اپلیکیشن پات لایف پیاده سازی و اجرا کرده است.

امکان جدید اپلیکیشن پات لایف متعلق به شرکت ایران کیش، برای نخستین بار در کشور پرداخت غیر تماسی در قالب پروژه کهربا  و پرداخت  TAP AND GO  را اجرایی کرده و با تامین پروتکل EMV (استاندارد بین المللی پرداخت غیر تماسی) قابلیت استفاده از این نوع پرداخت را برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

بر این اساس هر گوشی که قابلیت NFC داشته باشد می تواند از طریق این اپلیکیشن، پرداخت را به شکلی ساده و با امن ترین روش انجام داده و سبک جدیدی از روش های پرداختی در هنگام خرید را تجربه کند. در این روش کاربر تنها یکبار با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی در موبایل ، بدون نیاز به بدنه فیزیکی کارت  و تنها با نزدیک کردن گوشی خود به دستگاه های کارتخوان (و بدون نیاز به درج رمز) عملیات پرداخت را با سرعت و امنیت بالا انجام خواهد داد.

در حال حاضر پات لایف نخستین اپلیکیشنی است که مجوز بانک مرکزی را برای این نوع پرداخت دریافت کرده و فرایند احراز هویت را از طریق شماره موبایل، کد ملی و ارسال پیامک انجام خواهد داد.

پرداخت غیر تماسی اپلیکیشن پات لایف ایران کیش، روی دستگاه های کارتخوان همه بانک ها که مجهز به ماژول nfc باشد قابلیت اجرایی خواهد داشت.

 



آخرین مقالات

{{ item.Title }}

{{ item.Title }}

{{ item.UpdateDateTime.DisplayDateTime }}

بیشتر بخوانید